Ceny

Cena sesji on line = cena wybranej wizyty stacjonarnej u danego psychologa Szczegóły tutaj.

Przelewy: Alior Bank 06249000050000453066179097 z dopiskiem: „data spotkania + imię i nazwisko psychologa”

Pomoc psychologiczna / Indywidualna Psychoterapia 140***-160 zł
Terapia par / rodzinna 220***-240 zł
Kontrakt psychoterapeutyczny  x 10 sesji* 150 zł
Kontrakt psychoterapeutyczny  x 5 sesji* 155 zł
Kontrakt terapia par/rodzinna x 5 sesji* 220 zł
Doradztwo zawodowe / Coaching 50 min.
160 zł
Doradztwo zawodowe / Coaching 80 min.
240 zł
Pierwsza konsultacja Psychiatra 30 min.** 250 zł
Kolejna konsultacja Psychiatra 20 min. ** 200 zł 
Interwencja kryzysowa 50 min.****

Interwencja kryzysowa 80 min. ****

140 zł

220 zł

 Pisemna opinia psychologiczna lub lekarska 100 zł
*Płatność jednorazowa za wszystkie sesje z góry, nie podlega zwrotowi, do wykorzystania przez 12 miesięcy.
**Płatność wyłącznie gotówką,
*** promocyjna cena wizyt szczegóły tutaj.**** szczegóły interwencji kryzysowej tutaj,images 

Płatności on line za wizyty (doliczona opłata operatora 1,9 %) + Blik

przelewy24

Prosimy o przybycie kilka minut wcześniej przed planowaną wizytą aby móc bezproblemowo skorzystać z pomocy naszej recepcji, dokonać płatności oraz mieć okazję napić się kawy, herbaty czy wody, którą bezpłatnie oferujemy naszym klientom. 

 

REGULAMIN DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH:

  1. Centrum probalans otwarte jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 22:00 za wyjątkiem dni świątecznych,
  2. Czas indywidualnej sesji psychoterapeutycznej oraz jednorazowej pomocy psychologicznej wynosi 50 min. a terapia par i rodzin trwa 80  min.,
  3. Umawiamy wizyty poprzez rezerwację internetową na www.centrum-probalans.pl w zakładce REZERWACJA ON LINE oraz poprzez kontakt telefoniczny pod nr (22) 254 06 60, mailowy- biuro@centrum-probalans.pl lub osobistą wizytę w centrum na recepcji,
  4. Opłaty za sesje pobierane są zawsze przed spotkaniem. W przypadku dokonania przelewu internetowego, prosimy poinformować o tym fakcie na recepcji,
  5. Istnieje możliwość wystawienia rachunku/ faktury za usługę. Proszę o tym fakcie poinformować  na recepcji przed dokonaniem płatności i rozpoczęciem spotkania,
  6. Centrum probalans przestrzega zasad Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, a wszelkie informacje uzyskane w trakcie sesji psychoterapeutycznej lub porady psychologicznej są objęte ścisłą tajemnicą zawodową,
  7. Ilość sesji ustalana jest indywidualnie z psychologiem-psychoterapeutą i obejmuje standardowo 1 lub 2 spotkania w tygodniu. Istnieje możliwość ustalenia długotrwałego kontraktu w oparciu o preferencyjne stawki finansowe,
  8. Wizyty można anulować bez opłat najpóźniej w terminie do godz. 18.00 na 1 dzień przed zaplanowanym spotkaniem. W przypadku braku anulowania wizyty należy opłacić 100 % obowiązującej ceny. Centrum probalans zastrzega sobie prawo automatycznego anulowania zarezerwowanej wizyty jeżeli klient wielokrotnie nie przychodzi na zarezerwowaną wizytę i odwołuje ją samodzielnie od dłuższego czasu. 
  9. Wykupione kontrakty są ważne maksymalnie 12 miesięcy od daty zakupu. Po tym terminie niewykorzystane konsultacje ulegają przedawnieniu,
  10. Wszyscy psychologowie-psychoterapeuci korzystają z okresowej superwizji prowadzonej przez psychoterapeutę posiadającego uprawnienia superwizora psychoterapii nadane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne,
  11. Centrum probalans dokłada maksymalnych starań, aby jakość usług i standardy etyczne były na najwyższym poziomie. W przypadku jakichkolwiek uwag, sugestii, proszę o kontakt mailowy na adres: wromanow@centrum-probalans.pl,
  12. Aby korzystać z usług Centrum probalans konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z  polityką prywatności i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH TUTAJ.
  13. Dane firmy: Centrum probalans Wawrzyniec Romanów; Aleja Solidarności 155/29; 00-877 Warszawa
  14. Reklamacje:  przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres siedziby firmy. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.