CV to podstawowy dokument, który powinniśmy mieć przygotowany, gdy planujemy poszukiwanie pracy.
Dziś, na najbardziej popularne stanowiska pracy, wysyłanych jest kilkadziesiąt albo nawet kilkaset aplikacji! Rekruterzy zmuszeni sa już w kilkanaście sekund ocenić nasz profil i adekwatne dla stanowiska na które aplikujemy, wiedzę, umiejętności i doświadczenie.
CV to pierwszy dokument, który przegląda każdy rekrutujący. Chcąc się wyróżnić i wzbudzić autentyczne zainteresowanie swoją osobą musimy przygotować CV inaczej niż 99% kandydatów. Rekruter już w kilka chwil musi zauważyć nasze mocne strony i docenić nasze dotychczasowe zawodowe doświadczenie. W przeciwnym razie nasze CV zniknie w stosie innych dokumentów.
Niestarannie, nieciekawie, czy wręcz źle przygotowane cv, może zaprzepaścić nasze szanse na zaproszenie na rozmowę i wzięcie udziału w procesie rekrutacji.
Wykorzystując wiedzę i wieloletnie doświadczenie zawodowego rekrutera i doradcy zawodowego, warto stworzyć dokument, który będzie w przemyślany i profesjonalny sposób prezentować nasz profil zawodowy i kluczowe kompetencje i najważniejsze aspekty naszego doświadczenia, jednocześnie dokument który będzie całkowicie dostosowany do stanowiska, na które aplikujemy. Dodatkowo będzie to dokument estetyczny, wizualnie ciekawy i profesjonalny.
Dodatkowo podczas krótkiej konsultacji (telefon lub skype) doradca zawodowy przekaże precyzyjne wskazówki, jakie są Twoje mocne strony, kompetencje i doświadczenia, na co zwracać szczególna uwagę prezentując swoja kandydaturę i jak w przyszłości modyfikować i uaktualniać swoje CV.
Dla osób, które decydują się na przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych w j. polskim na konkretne stanowisko, przygotujemy pojedyncze CV lub pakiet CV + LM dedykowane do konkretnej oferty.
Cennik usług:
Dla kandydatów:
- do 2 lat doświadczenia zawodowego: CV : 150 zł | Pakiet CV + LM: 170 zł
- do 5 lat doświadczenia zawodowego: CV : 200 zł | Pakiet CV + LM: 220 zł
- powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego: CV : 250 zł | Pakiet CV + LM: 270 zł
Prosty mechanizm przygotowania usługi:
A. Wybór usługi + kontakt z nami. Tel.: 22 254 06 60 lub e-mail: biuro@centrum-probalans.pl. Prosimy o wysłanie obecnie posiadanych dokumentów aplikacyjnych
B. Dokonanie opłaty (prosimy o przesłanie potwierdzenia) za potwierdzoną usługę na konto w Alior bank: 06249000050000453066179097 lub osobiście w Centrum probalans
C. W ciągu 24 h po potwierdzeniu opłaty lub otrzymania potwierdzenia dokonania przelewu nastąpi kontakt telefoniczny ze strony rekrutera/doradcy zawodowego w celu doprecyzowania zlecenia + wstępna analiza (czas do 15 min.)
D. Następnie w ciągu 48 h rekruter/doradca zawodowy wysyła zamówione dokumenty w j. polskim na podany e-mail i kontaktuje się telefonicznie w celu przekazania precyzyjnych, indywidualnych wskazówek / rekomendacji dla klienta.
Unikalne korzyści jakie zyskasz wybierając usługę w Centrum probalans:
- przygotowane dokumenty rekrutacyjne według najnowszych standardów rynkowych opracowane przez doświadczonego rekrutera – doradcę zawodowego z rynku warszawskiego,
- w cenie otrzymasz dodatkowo 2 konsultacje (tel. lub skype) po 15 min. przeprowadzone przez rekrutera – doradcę zawodowego,
- atrakcyjna cena za wybraną i zrealizowaną ofertę przygotowaną zawsze indywidualnie zgodnie z potrzebami klienta.
Usługi są realizowane przez psychologa, rekrutera – doradcę zawodowego – coacha biznesu Dominikę Markowską.
UWAGA: Cała usługa zostanie zrealizowana w ciągu 72 h od dokonania i potwierdzenia płatności przez Centrum probalans.